A kezdő környezetvédő

Sötét vagy a környezetvédelemhez? Én is... Ez a blog azért jött létre, mert érdekel, mi az amit meg tudok vagy tudnék tenni, hogy kevesebbet ártsak a természetnek, védjem a környezetet, ne haljanak ki a jegesmedvék, stb. Szerintem érdekes projekt lesz, tudván azt hogy eléggé kényelmes és lusta ember vagyok, aki nehezen változik... A világot egy ember nem váltja meg, de mindenkinek illene megtenni a magáét azért, hogy jobb legyen! Tehát ha egy itt látott tipp szerinted jó ötlet, és nem túl nagy fáradtság neked se, te is kipróbálhatnád... Sok sikert! commandante

Friss topikok

  • Csucsu1111: Szép szép, de ha én a TV-ket kimerem kapcsolni, hogy azok távirányítóval ne lehessenek bekapcsolha... (2011.11.12. 17:35) Lesson 1 - Switch off
  • Csucsu1111: Na most a helyzet az, hogy a leghatékonyabban és legbiztosabban a vízerőművek állítanak elő energi... (2011.11.12. 17:15) Google
  • Csucsu1111: A címből én arra következtettem, hogy ezúttal automataváltós járgányok előnyeire, hátrányaira szer... (2011.11.12. 16:41) 3 pedál helyett 2
  • Csucsu1111: (Nos igen. Ez valóban elég ellent mondásos, sőt! Visszataszító.) A bringázásról az a véleményem, h... (2011.11.12. 16:35) Vizet prédikálni vagymi...
  • megyo: még annyit, h az előző bejegyzésem (a divatossá vált) magyaros jelzővel jellemezhető. nem, a látsz... (2009.01.10. 02:24) Mosogatószer part 2.

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Magyarázkodás

A blog egyelőre még kezdetleges állapotban van, mert infomókus létemre rohadtul lusta voltam kiguberálni hogy hogyan kell ezt testreszabni, illetve nem értek már kb a html-hez se. Ezen majd persze dolgozom egy kicsit... Addigis kösz a türelmet.

bicikli = kisebb bél

2008.08.29. 00:11 | commandante | Szólj hozzá!

Címkék: sör fogyás bicikli

Nem akarok fogyókúra blogot vezetni, de azóta már 14kg mínusznál tartok és ez majdnem kizárólag csak annak köszönhető, hogy lehetőség szerint kocsi helyett bringával szoktam közlekedni. Sztem ez elég meggyőző, főleg hogy mellé zabálok rendesen és heti 6 este sörözök átlagosan, ami pedig nem feltétlenül a fogyásban segít.

Na ennyit a fogyásról. Mostanában nagyon lusta voltam blogolni, de azért az eddigi takarékossági ötleteket igyekeztem betartani, sőt egyre jobban maguktól jönnek és nem kell magamat külön figyelmeztetni rá. A szelektív hulladékgyüjtés is egyre inkább rutinná válik és az esti "áramtalanítás" is 99%-ban megtörténik. A szelektív gyűjtésről majd szeretnék még később írni, csak asszem előbb tájékozódnom is kellene jobban az ügyben.

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetzold.blog.hu/api/trackback/id/tr76638621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása